مدیریت و سیاست‌گذاری
بررسی و نقد کتاب تحقیقات بازاریابی (نگرشی کاربردی)

احسان عابدی؛ پریا پورمنصور

دوره 23، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 179-205

https://doi.org/10.30465/crtls.2023.40731.2574

چکیده
  مدیران برای آگاهی از نیاز‌ها و خواسته‌های مشتریان، موقعیت بازار، تغییرات فناوری و وسعت رقابت، به اطلاعات به­دست آمده از تحقیقات بازاریابی نیاز دارند. بنابراین، تیم تحقیقات بازاریابی با مطالعه­ای نظام­مند و عینی، مشکلات مربوط به بازاریابی را شناسایی و گام­هایی در جهت رفع آن برمی­دارد.با توجه به اهمیت تحقیقات بازاریابی، ...  بیشتر